torsdag 20 september 2012

Tjejmässa på Folkets Park

Idag har alla kvinnliga (tjejiga?) 8:or i kommunen varit på Tjejmässa :) Det var askul!  Vi har varit på föreläsningar, fått håret stylat, sumobrottats, tagit kondomkörkortet och mycket annat skoj :) Och det fanns 1 stor skål skål med godis (tyvärr inga surisar) och 1 stor skål med chips (lättsaltade och några chips som jag inte kommer på vilken sort det är) :D Också fanns det en liten skål med frukt :P Och när godis och chipsskålarna var slut fyllde dom på chipsskålen med skruvar och senare salta pinnar :D

Efter tjejmässan var jag, Becka och Missa på stan. Missa köpte ett par örhängen till imorgon och Becka köpte en vinterjacka och en jättelång  halsduk :)

För nån timme (?) sen ringde en från banken och sa att våra ID kort har kommit, men dom skulle stänga precis så vi får fara och hämta dom imorgon stället :) Dom kom precis i rätt tid! :D

Så alldeles nyss hade jag tänkt börja baka muffins, men då märkte jag att vaniljsockret var slut! Tror aldrig det har hänt förut...

Vi fick en påse med lite saker i :)

Det fanns en massa häften lite överallt som man fick ta, och självklart tog jag en av varje som jag hittade :P

Vi fick lite pennor :)


Vet inte riktigt varför vi fick den, men den låg i påsen, så ja tyckte att den också kunde få vara med :P

Becka och jag sumobrottades :)

Timber! :P

Kondomkörkortet :P




Det var allt från mig den här gången, så
                                                                      Sbohem! :P /Magda

P.S. Kvällens hej då var på tjeckiska D.S.

Uppdaterat: 2 länkar om Tjejmässan
http://www.webben7.se/11898-massa_for_tjejer_pa_parken.aspx
http://www.webben7.se/11920-tjejmassa_pa_folkets_park.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar