lördag 22 september 2012

MODO- Rögle :)

Imorse vaknade jag av att det ringde, och efter typ 300 ringsignaler (kanske liiite överdrivet :P) och ingen fortfarande svarade kom jag på att jag kanske var ensam hemma... Sen efetr ett tag kom Eve hem, Alma kom hit och sedan kom mamma och Vince. Efter det for vi till mormor och morfar :)

Halv 7 var jag, Becka, Missa, Conny och massa andra på hockeymatch :) Det var MODO (:D) och Rögle som spelade. MODO vann :D :D Det blev 2-1 :) Bara jag som får en kick av hockeymatcher där MODO vinner?? Jag får nästan samma känsla som när jag har sett på en bra superhjältefilm på bio :P

I igår var jag, Missa och Becka på disco i Sliperiet :) Askul! Fast man blev lite döv ett tag och jag tror att jag hade valt lite fel skor för jag fick skavsår på båda lilltårna :P Fast helt klart värt det! :)

Nu tänker jag bara leva på ruset från en vinst ett tag till så
                                                                        Undang // Magda

P.s. hej då:t var på malayiska :P D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar