tisdag 11 september 2012

Sjuk...

Så har varit hemma idag och halva gårdagen p.g.a. att jag är sjuk.

Idag har jag packat ur bagen från i helgen (Konfaläger), målat lite, sett på 2 avsnitt av Sword Art Online och törat lite... Hade tänkt se på en film också, men orkade inte... Jag hade även tänkt baka lite, men hade ingen ork till det heller... Det är så tråkigt att vara sjuk! Nån annan som var sjuk idag?? Hade varit bättre att vara sjuk imorrn istället... Idag hade vi ju hela 2 roliga lektioner! (Hemkunskap och elevens val). Imorrn har vi bara tråkiga lektioner hela dagen och så slutar vi 10 över 15... Fast jag måste antagligen fara imorrn, p.g.a. att det är konfirmationsträff efter skolan.


 Aja, nu ska jag gå och tvätta Vince. Syns /Magda :)



Här kommer en bild för att förgylla dagen lite för alla andra sjuka idag (tydligen var det bara 15 stycken i min klass som var frisk idag :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar