onsdag 29 augusti 2012

Klassens dag :)

SÅ idag har vi haft klassens dag :) Vi byggde broar. Jag trodde att det skulle va jättetråkigt, men det va ganska kul faktiskt :) Vår bro är helrosa :P till och med "asfalten" är rosa :P Fast vi måste skriva en planering eller nått sånt och få betyg på den. Så tycker jag att det inte borde vara på klassens dag... Men iallafall... Jag, Becka och Missa har suttit i soffrummet och druckit te :P Det var egentligen meningen att vi skulle ha sett på en film samtidigt, men det var inte nån på expedition som kunde ge oss WiFi- koden på hela dagen... Men, men... På sista lektionen fick varje grupp (2-3 personer) varsin popcorn- påse och varsin dricka (varje person, alltså :P). Alla förutom jag och Missa fick RC- cola :) Vi fick fruktsoda (Missa) och trocadero (jag). Anledningen var att det var 20 drickor i en back och vi var 22st den dagen, så jag och Becka fick gå till ICA och köpa 2 drickor till av valfri smak (Missa var hos tandläkaren), men Becka ville inte ha sin så Missa fick den. :) Vi slutade lite innan 2 och klockan 3 hade vi konfirmation :) Konfirmationen var till ca 17.25 och sen packade vi ihop oss i en bil och for hem :) Efter middagen bakade jag kolakakor och dom blev supergoda, om jag får säga det själv :P Just nu sitter jag och halvt tittar på Dallas, fast det är inte speciellt spännande...

Bye bye :)/ Magda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar